MĀJDZĪVNIEKI

VEICINĀT CAURSKATĀMĪBU VISAM MŪSU PRODUKTU KLĀSTAM

Mūsu mērķis

Nodrošināt patērētājiem viegli pieejamu, precīzu un pārredzamu informāciju par mūsu ražotajiem mājas mīluļu barības produktiem.

70

Šobrīd sasniegtais

Mēs zinām, ka patērētājiem rūp tas, no kā sastāv viņu mājas mīluļu barība. 2016. gadā mēs apņēmāmies padarīt informāciju vieglāk pieejamu, uz iepakojuma norādot viegli saprotamu produktu informāciju un ieteikumus par uzturu.

2019. gadā, balstoties uz visbiežākajiem jautājumiem, kurus saņēmām par savu ražoto barību mājas mīluļiem, mēs izveidojām vietni Taviem jautājumiem ir nozīme, lai palīdzētu atbildēt uz šiem visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Un 2020. gadā mēs laidām klajā arī vietni Ikvienai sastāvdaļai ir savs mērķis, lai dotu iespēju patērētājiem redzēt detalizētāku izmantoto sastāvdaļu sadalījumu un iemeslu, kāpēc tie pievienoti barības sastāvam. Mums ir arī rūpnīcas atvērto durvju iniciatīva, kas ļauj patērētajiem un ieinteresētajām personām saprast, kā mēs ražojam mājas mīluļu barību.

Turklāt mēs esam panākuši lielu progresu, izmantojot mūsu sociālās un tiešsaistes platformas un mūsu Patērētāju iesaistes grupas, kur mēs sniedzam informāciju un padomus mājas mīluļu saimniekiem un citām ieinteresētajām personām, kas nav tiešajā mērķauditorijā. Pateicoties šiem jaunajiem rīkiem, mēs esam spējuši atbildēt uz vairāk nekā 238,350 patērētāju jautājumiem par mājas mīluļu aprūpi un uztura konsultācijām, sūdzībām un informāciju par produktiem.

Mūsu viedoklis: Informācija par Purina produktu uzturvērtību un ieteikumi

Mūsu būtiskuma pētījums atklāja, ka mūsdienās mājas mīluļu saimnieki rūpīgi izpēta mūsu zīmolus un produktus. Viņi vēlas zināt par jebkuru mūsu produktos ietilpstošo sastāvdaļu, un – jo vairāk informācijas, jo labāk. Mēs saprotam, ka, lai gan mēs jau sniedzam informāciju par produktiem, tā ne vienmēr mājas mīluļu saimniekiem ir tik viegli saprotama, cik tai būtu jābūt. Uzņēmums Purina vēlas, lai ikviens varētu piekļūt informācijai par uzturvērtību un saprast to.

Mēs uzskatām, ka zinošs patērētājs pieņem informētus lēmumus, tāpēc esam apņēmušies nodrošināt vispusīgu un skaidri saprotamu informāciju un ieteikumus. Mēs sadarbojamies ar mājas mīluļu uztura speciālistiem, varas iestādēm un nozaru organizācijām, lai klientiem sniegtu konsekventu un, kad nepieciešams, neatkarīgu informāciju, tādējādi nodrošinot patērētājiem pārliecību, ka viņiem ir nepieciešamās zināšanas, lai pieņemtu patstāvīgus lēmumus.

Pamatojoties uz Nestlé Kopīgas vērtības radīšanas principu

Tāpat kā mēs esam apņēmušies uzlabot dzīvi mājas mīluļiem un cilvēkiem, kuri tos mīl, arī mūsu mātes uzņēmums Nestlé ir apņēmies uzlabot dzīves kvalitāti un veicināt veselīgāku nākotni gan atsevišķiem cilvēkiem, gan ģimenēm, arī mūsu sabiedrībai un planētai kopumā.

Uzzināt vairāk par Nestlé lomu sabiedrībā

CITAS APŅEMŠANĀS