VEICINĀT BĒRNU ATBILDĪGU IZTURĒŠANOS PRET MĀJAS MĪLUĻIEM
Līdz 2030. gadam mūsu programmās būs piedalījušies 3 000 000 cilvēku.
Kāpēc tas ir svarīgi
Kļūšana par mājas mīluļa saimnieku ir lieliska pieredze, kas var nest lielu prieku, kā arī uzlabot veselību un labsajūtu. Mēs saprotam, ka mājas mīlulis var būt milzīga atbildība un ne vienmēr ir viegli saprast, kas mājdzīvniekam ir vislabākais. Mēs vēlamies sniegt papildus iespējas mājas mīluļu saimniekiem, sniedzot precīzu, ekspertu sagatavotu informāciju un padomus. Un, tā kā bērni ir nākamā mājas mīluļu saimnieku paaudze, mēs uzskatām, ka arī viņiem ir svarīgi iemācīties, kā mijiedarboties un novērtēt mājas mīluļu īpašās vajadzības.
Tāpēc mēs nodrošināsim digitālos rīkus un finansēsim tādas iniciatīvas kā Zigzag Puppy Coach App, kas jaunajiem kucēnu saimniekiem dod iespēju mācīt kucēniem kritiskas dzīves prasmes, nodrošinot individualizētu apmācības plānu, kas balstīts uz mājdzīvnieka šķirni un vecumu. Mēs turpināsim arī sadarboties ar mūsu ekspertu partneriem bērnu audzināšanā, lai veidotu programmas, kas palīdz bērniem labāk izprast mājas mīluļu uzvedību, kā arī to, kā rūpēties par mājdzīvniekiem.
MŪSU VIEDOKLIS: ATBILDĪGO MĀJAS MĪLUĻU SAIMNIEKU PRIEKŠROCĪBAS
Uzņēmumā Purina mēs ticam, ka saikne starp cilvēkiem un mājas mīluļiem bagātina dzīvi.
Mēs arī zinām, ka atbildība par mājas mīluli sniedz priekšrocības ne tikai dzīvniekam un tā saimniekam, bet arī visai mūsu sabiedrībai kopumā. Tāpēc mēs vēlamies atbalstīt pēc iespējas vairāk cilvēku, kas vēlas uzzināt un saprast vairāk par mājas mīluļiem.
"KOPĀBŪŠANAS PIEREDZE AR MĀJAS MĪLULI VAR SNIEGT MUMS PRIEKU UN MĪLESTĪBU. MUMS IR SVARĪGI APMIERINĀT MĀJAS MĪLUĻU VAJADZĪBAS, LAI VIŅI JUSTOS LAIMĪGI, DROŠI UN MĪLĒTI.”
Jau vairākus gadus daudzās valstīs visā Eiropā, mēs esam īstenojuši veiksmīgas izglītības programmas par atbildību pret mājas mīluļiem. Piemēram, Portugālē mums ir partnerība ar Izglītības ministrijas sertificētu iekštelpu pilsētu KidZania, kur bērni var spēlēties, saņemot arī audzināšanu. Mēs izveidojām un atvērām durvis pirmajai Purina mājas mīluļu skolas Veterinārajai klīnikai, kas imitē veterinārārsta apmeklējumu un palīdz bērniem mācīties, kā rūpēties un uzvesties ar kaķiem un suņiem. Mēs izplatījām arī savus mājas mīluļu skolas mācību materiālus visām skolām, kas organizēja vizītes uz KidZania. Klīnika uzņēma vairāk nekā 8,500 bērnu pirmajos 3 atvēršanās mēnešos.
VEIDOJOT NESTLÉ KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS VĒRTĪBAS
Tāpat kā mēs esam apņēmušies uzlabot dzīvi mājas mīluļiem un cilvēkiem, kuri tos mīl, arī mūsu mātes uzņēmums Nestlé ir apņēmies uzlabot dzīves kvalitāti un veicināt veselīgāku nākotni gan atsevišķiem cilvēkiem, gan ģimenēm, kā arī mūsu sabiedrībai un planētai kopumā.