Your Pet, Our Passion.
Vīrietis un suns skatās saulrietu

TUVINĀT NO ATKRITUMIEM BRĪVU NĀKOTNI

.

MŪSU MĒRĶIS
  • Līdz 2025. gadam mūsu mērķis ir panākt, ka 100% no mūsu izmantotā iepakojuma būs atkārtoti pārstrādājams vai atkalizmantojams.
  • ​Līdz 2030. gadam mūsu produktu portfelī tiks integrēti jaunu atkārtoti izmantojamu sastāvdaļu risinājumi (2021. gada bāzes līnija).
KĀ PLANĒTAS RESURSU IEROBEŽOJUMI IR IEDVESMOJUŠI MŪSU APŅEMŠANĀS

Pievienojot mūsu 6 jaunās Purina apņemšanās, mēs esam paplašinājuši savas darbības ietvaru un noteikuši jaunus mērķus.

Planētas resursu ierobežojumu ietvarā (Stockholm Resilience Center) mēs esam apskatījuši jomas, kuras mūsu uzņēmējdarbība ietekmē visvairāk, un esam noteikuši 6 no 9 mērķiem tieši planētas resursu ierobežojumiem. Tā kā starp šiem ierobežojumiem pastāv savietojamība, mūsu rīcības mērķis ir labvēlīgi ietekmēt planētu, lai veicinātu mūsu planētas atjaunošanos.

Lasīt vairāk par Planētas resursu ierobežojumu ietvaru

MŪSU APŅEMŠANĀS

Kāpēc tas ir svarīgi

Plastmasas ražošanas apjoms pasaulē ir palielinājies no 2 miljoniem metrisko tonnu 1950. gadā līdz vairāk nekā 350 miljoniem metrisko tonnu pašlaik. No plastmasas iepakojuma, ko izmanto pārtikai, tostarp mājas mīluļu barībai un dzērieniem, lielākā daļa pašlaik nonāk dabiskajā vidē, jo īpaši upēs un okeānos, kas nodara kaitējumu ekosistēmām. Lai gan plastmasas iepakojumam ir svarīga nozīme augstas kvalitātes dzīvnieku barības piegādē, lai tas būtu patērētājiem drošā un ērtā veidā, mēs meklējam jaunus veidus, lai iepakojums tiktu utilizēts atbildīgā veidā. Visā ražošanas procesā mēs vēlamies strādāt pie bezatkritumu aprites ekonomikas izveides. Vairāk par to, kāda ir bezatkritumu aprites ekonomikas pamatteorija, vari izlasīt šeit.

Lai risinātu komplicēto plastmasas piesārņojuma problēmu, ir vajadzīga iekļaujoša un vienota pieeja. Saskaņā ar šo pieeju mēs veicam šādus pasākumus:

  • nākotnes iepakojuma izstrāde
  • bezatkritumu nākotnes veidošana
  • jaunas rīcības un izpratnes veidošana

Mēs koncentrēsimies uz vienreizējās lietošanas iepakojuma samazināšanu, lai līdz 2025. gadam panāku to, ka 100% no mūsu iepakojuma ir pārstrādājams vai atkārtoti lietojams. Tajā pašā laikposmā mēs vēlamies samazināt neapstrādātas plastmasas izmantošanu par vienu trešdaļu.

Mēs arī strādājam pie tā, lai samazinātu gan materiālu sarežģītību, gan dažādu slāņu skaitu mūsu iepakojumā, lai atvieglotu mūsu iepakojuma pārstrādi.

Vēl viens veids, kā veicināt bezatkritumu nākotnes veidošanu, ir jaunu cirkulāro sastāvdaļu risinājumu integrēšana mūsu produktu portfelī. Piemēram, tādam produktam kā Purina AdVENTuROS, kur mēs izmēģinājām iniciatīvu Nīderlandē, izmantojot pārpalikušos graudus no alus darītavas, kas citādi ietu postā, lai palīdzētu samazināt atkritumus un spertu soli ceļā uz bezatkritumu aprites ekonomiku.

KAS IR BEZATKRITUMU APRITES EKONOMIKA?

Bezatkritumu aprites ekonomikas saistīti ar mūsu ražošanas procesā izmantoto atkritumu apjoma samazināšanu, tas attiecas arī uz izlietoto iepakojumu, kā arī enerģijas un sastāvdaļu atkritumiem. Piemēram, tev mājās var būt ierīkots komposta nodalījums. Kad svētdienas vakariņām nomizo kartupeļus, miza netiks izniekota, bet gan nokļūst tieši komposta atkritumu tvertnē, kur tā noderēs turpmākai augsnes mēslošanai.

KAS IR BEZATKRITUMU APRITES EKONOMIKA

Līdzīgā veidā mēs vēlamies pēc iespējas labāk izmantot arī produktu sastāvdaļas. Labs piemērs tam būtu mūsu izmēģinājums Nīderlandē, ražojot Purina AdVENTuROS, kur pārpalikušos graudus no alus darītavas, kas ietu postā, mēs izmantojām produkta ražošanai, palīdzot samazināt atkritumu apjomu.

Mājas mīluļu barības ražošanas nozarē mēs, kā sastāvdaļas izmantojam arī dzīvnieku izcelsmes blakusproduktus. Šīm sastāvdaļām, piemēram, aknām un citiem orgāniem, ir augsta uzturvērtība, jo tie nodrošina lielu olbaltumvielu daudzumu, kā arī tie sniedz prieku mājas mīluļiem. Subproduktu izmantošana nozīmē arī to, ka mēs samazinām lauksaimniecības nozares potenciālo atkritumu daudzumu, izmantojot sastāvdaļas, kas netiek tik bieži izmantotas cilvēku uzturā.

“LĪDZ 2025. GADAM MŪSU MĒRĶIS IR PANĀKT, LAI 100% NO MŪSU PURINA IEPAKOJUMA BŪTU ATKĀRTOTI LIETOJAMS VAI PĀRSTRĀDĀJAMS UN LĪDZ 2030. GADAM - KA JAUNIE CIRKULĀRO SASTĀVDAĻU RISINĀJUMI TIKS INTEGRĒTI MŪSU PRODUKTU PORTFELĪ.”

PURINA EUROPA

VEIDOJOT NESTLÉ KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS VĒRTĪBAS

Tāpat kā mēs esam apņēmušies uzlabot dzīvi mājas mīluļiem un cilvēkiem, kuri tos mīl, arī mūsu mātes uzņēmums Nestlé ir apņēmies uzlabot dzīves kvalitāti un veicināt veselīgāku nākotni gan atsevišķiem cilvēkiem, gan ģimenēm, kā arī mūsu sabiedrībai un planētai kopumā.

Uzzināt vairāk par Nestlé lomu sabiedrībā

Meitene skrien ar suņiem
ATKLĀJ VISAS MŪSU PURINA APŅEMŠANĀS