Your Pet, Our Passion.
Mirko

Kaitēkļu apkarošanas eksperts @Purina

Mirko
Kā to gatavo

Kā to gatavo

Doties uz sadaļu >

Visas PURINA rūpnīcas ir sertificētas atbilstoši FSCC 22000, kas ir pasaulē atzīts pārtikas drošības standarts. Tādējādi kaitēkļu apkarošana mūsu ražotnēs pilnībā atbilst pārtikas rūpnīcu standartiem. Mūsu produktu jutīguma dēļ (mājas istabas dzīvnieku barība ir liels kārums arī dažādiem kaitēkļiem) Purina komanda ir izstrādājusi augsta līmeņa ekspertīzes un ievēro visstingrākos kaitēkļu apkarošanas standartus, lai novērstu kaitēkļu invāziju mūsu ražotajos produktos.


Papildus tam, ka tiek ievēroti stingrākie kaitēkļu apkarošanas standarti, mēs veicam arī citas darbības, lai novērstu kaitēkļu invāziju mūsu produktos:

  • Iepakojuma izvēle

Mēs esam apņēmušies piedāvāt patērētājiem labāko iespējamo produktu pieredzi, īpaši klientu pašu mājoklī. Un tomēr kaitēkļi mēdz ielīst jebkurā iepakojumā. Mēs vēlamies būt pārliecināti, ka iepakojuma dizains un apstrāde ir ideāli piemērota, lai neļautu kukaiņiem tajā iekļūt. Lai to nodrošinātu, uzņēmums PURINA ir izstrādājis unikālu veidu, kā pārbaudīt esošo iepakojumu un apstiprināt lietošanai jauno, izvērtējot, kā dzīvi kukaiņi varētu to invadēt.

  • Sadarbība ar neatkarīgajiem ekspertiem

Uzņēmums PURINA ir atzīts eksperts šajā jomā — gan iekšēji, gan ārēji —, bet mums ir jānotur šī pozīcija, turpinot attīstīt jaunas zināšanas un iesaistot vadošos viedokļu līderus, lai veidotu kaitēkļu apkarošanas nākotni mājas istabas dzīvnieku barībai. Tālab mēs sadarbojamies ar Milānas Universitāti, lai apstiprinātu iepakojumu, kas ir vislabāk aizsargāts pret kaitēkļiem, un atrastu jaunus veidus, kā izsekot jau notiekošai invāzijai vai paredzēt kaitēkļu invāzijas risku.

  • Sadarbība ar mazumtirgotājiem

Vairāk nekā 80% sūdzību, ko saņemam no patērētājiem, ir saistītas ar kļūdainu praksi mūsu mazumtirgotāju noliktavās vai pat pārdošanas vietās. Lai palīdzētu mūsu partneriem, uzņēmums Purina sniedz vienkāršas konsultācijas un mācību materiālus, ko var izmantot, lai attīstītu uzņēmumu iekšējo tīklu. Piemēram, esam izstrādājuši vienkāršus izdales materiālus, kurus mūsu tirdzniecības pārstāvji var izsniegt mazumtirgotājiem. Turklāt ik reizi, kad satiekam mūsu vietējās komandas, mēs pārliecināmies, ka viņi saņem pietiekami daudz informācijas par to, kā kaitēkļu invāzija var ietekmēt patērētāju pieredzi.